lördag 1 september 2012

Vad händer..?

Här har jag under ett par år systematiskt köpt på mig en fotoutrustning som kostat ungefär som Greklands samlade statsskuld. Och så upptäcker jag att det är mycket roligare att fota med mobilen! Det är ju galet... Men känslan i de små fyrkantiga, lite suddiga bilderna med inlagda filter i kameran golvar mig. Fast Nikon, jag har inte lämnat dig för alltid. 
Här är några bilder från min lilla by, tagna igår och idag: (förutom bilden på kamerorna hos kollegan Astrid, den tog jag i Vimmerby i onsdags.)










1 kommentar:

  1. Jag håller med dig om att de här bilderna är riktigt intressanta. Har själv några plastkameror som jag använder ibland. Lite galet kan det ju kännas, men det är väl skönt med omväxlingen antar jag.

    Torun

    Fina bilder på älgarna också. Kommer aldrig så nära jag...

    SvaraRadera