måndag 20 december 2010




14 kommentarer:

  1. Ja,lite sol skulle inte sitta fel efter all snö!God jul och gott nytt år själv.

    SvaraRadera
  2. Tack Janne - bilden är faktiskt tagen strax intill dig, om jag läser din presentation rätt. Bara lite norrut, åt Hökensåshållet. Fast förra vintern, innan jag gick på Terjekurs, som synes...
    /sven

    SvaraRadera
  3. Snygg vykortsbild. God Jul och Gott Nytt År till dig också!
    /Birgitta

    SvaraRadera
  4. Detsamma önskar jag dig, Sven!
    /Kerstin

    SvaraRadera
  5. God Jul och Gott Nytt År även till dig! Härligt vykort du visar : )

    SvaraRadera
  6. Underbara bilder, underbara miljöer. God Jul och hoppas du får ett fantastiskt Gott Nytt År.

    SvaraRadera
  7. Riktigt God Jul själv!
    Det är fint med snuttepuff! Hör till liksom julsångerna

    SvaraRadera
  8. ...innan jag hinner se dem? Hehe... För sent!

    Skämt åsido: En riktigt god fortsättning, även om det går i ett snuttepffskimmer! :)

    SvaraRadera
  9. Ajdå.. :-)
    Tack för hälsning och för alla trevliga möten under 2010, Terje!
    /s.

    SvaraRadera
  10. Åh, denna har jag missat och jag som älskar snuttipuff! :-)
    God fortsättning på det nya året Sven!

    /Karin

    SvaraRadera
  11. Snuttepuff är vackert! Mer snuttepuff och världen vore en bättre plats - helt klart en bättre plats : )))

    SvaraRadera
  12. Julen är snart slut! Var är du nånstans?/Kristina

    SvaraRadera
  13. Hej Kristina och grattis till din nya blogg. Och tack för att du inte gett upp min blogg, trots att den varit nedlagd, sedan kom upp igen men inte varit uppdaterad på länge. Jag hoppas få tid för foto och nya bloggbilder framåt våren. Fram till dess njuter jag av din och många andra fina kamratbloggar. vi hörs! /sven

    SvaraRadera